Knights of the Old Republic2
2005.05.30. 16:19
Itt olvashatsz a vgigjtszsrl
PERAGUS
A feladat lnyege, elmenekljnk a bolygrl, miutn eljutottunk az Ebon Hawkhoz. Miutn felbredtnk a kis koltokrbl induljunk el egyenesen, majd a terminllal nyissuk ki raktr, s a hullahz ajtajt. Nzzk meg a hullkat, beszlgessnk Kreiaval, majd haladjunk tovbb, s zzuzzuk be az ajtt a frissen szerzett fegyvernkkel(amely minden rrt zrat egy csapssal ki tud nyitni) Szedjnk fel mindent, ljk meg a droidokat.Miutn szintet lptnk, s eljutottunk a nagyterembe, a folyamatos droid-rts mellett, menjnk oda a kzponti terminlhoz, majd szntessk meg az er?teret a brtn ajtajrl. Vizsgljuk is meg a brtn, ahol Atton Randdal tallkozunk. Beszlgessnk vele egy kicsit, majd a kzponti terminlhoz menjnk ismt. ott T3mal kell beszlni, majd jn egy rsz, mikor a kis droiddal kell lennnk. Szedjnk ssze minden felszedhett, ljk le a droidokat, majd robbantsuk fel a fenti ajtt. Menjnk fel a terminlhoz, javtsuk meg, s nyissuk ki a Fuel Depot ajtajt. innen mennk abba az irnyba, majd nyissuk ki szintn egy terminllal az adminisztrcis szint ajtajt. Ezutn kis driodunkat lenyugtatjk, gy ismt a f?karakterrel vagyunk. Induljunk el visszafele, ahol T3-M4 kinyitott egy ajtt, majd irny a bnyba, ahol szokshoz hven szedjnk ssze minden, nyrjunk ki minden droidot.( Vannak gygyt droidok akik egymst gygytjk, clszer? ? velk vgezni el?szr) miutn mindenhol jrtunk menjnk ki a kijraton, ahol egy HK droid tartozkodik, aki elmondja neknk, hogy a kijutshoz egy jelszra lesz szksg, a biztonsgi tiszt ltal elmondva, aki mr felmondta a szolglatot(halott). A szomszd szobban tallhatunk egy Sonic Imprint Sensor-t(hangrgzt?t), mellyel vegyk r a HK-50est, hogy mondja el a jelsz egy rszt. Egy kis meggy?zssel(Persuade) el is mondhatja az egszet. Induljunk tovbb, puszttsuk el a droidokat, majd a kijraton keresztl menjnkmenjnk fel az els?knt bejrat szinytre. A Security Deskb?l kiszedhetjk a jelsz msodik rszt is. Tovbbhaladva a turboliften keresztl az els? tallt konzolbl kiszedhetjk a jelsz harmadik, egyben utols rszt is, s kinyithatjuk a zsilip ajtajt. A zsilip mellett tallhatunk egy ?rruht, s ezzel egytt menjnk ki Peragus kls? rszre. Szerencsre a hossz utat nem olyan tempban kell vgigjrni mint a KotOR1 ?rstit, ezltal hamar eljutunk a hltermekig. Dertsk fel a terepet, majd Shift Assignment terminlnl valamilyen mdon nyissuk ki a vele szembe lv? ajtt. Ott a hltermekben nem rt leereszteni a mreg leveg?t, esetleg felvenni egy mreg-immnis maszkot, vagy ha kemnyek vagyunk stljunk csak rajta vgig . Nzznk szt a szobkban, ahol j sok dolgot tudunk sszeszedegetni, majd ha vgeztnk oldjuk meg a konzolnl a feladatot( a ptty 1-et, X 5-t, a 10-et jelent. haladjunk tovbb, szedegessnk fel mindent a droidok rtsa kzben, majd egy Coorta nevezet? szemly tetemnl ptygjk be a jelszt. Ha nem m?kdik prbljuk meg fordtva (5, 5, 13, 17, 3) Miutn ismt fent vagyunk csatlakozik Kreia, majd egy kt perccel ks?bb Atton is. Miutn leszmoltunk HK-50essel, s droid bartaival, nzzk meg HK-50est, mert egy alkatrszt tallunk HK-47-eshez. Majd ha a kzponti terminlt nzzk induljunk a jobb oldali felfele vezet? uton, majd a nemrg rkezett Harbingerre lpjnk be. A hdon nzzk meg a terminlt, szerezzk meg a meteor trkpet, majd ha gondoljuk mehetnk tovbb is lelni a Sith-Orvgyilkosokat, s felszedhetjk a hasznos dolgokat. Miutn nincs tovbb menjnk vissza a bejrathoz, s ott lesz mg egy ajt. Azon keresztl menjnk tovbb ahol ismt Sith-Orvgyilkosokat lhetnk, s felszedhetnk minden jt. Miutn a legnysgi rszben vagyunk, nzznk bele minden szobba, felttlenl nzznk be a sajtunkba, ahol tallunk pr hasznos dolgot. Vgezetl haladjunk tovbb a turboliften. Itt tallkozunk majd Darth Sionnal, kit feltartoztat Kreia, gy Attonnal kell tovbbmennnk. Nyissuk ki az ajtt a terminllal, majd menjnk ki rajta. Egy id? utn tallkozunk T3-M4el, velk kutassunk t mindent,, mivel tallunk majd egy 25-s hangr nyitshoz szksges dolgot. Menjnk fel a terminlhoz, nyissuk ki a hangr ajtajt, majd induljunk el a szoksos droid mszrlssal a haj fel. Szlljunk fel az Ebon Hawkra, majd lvldzzk ki a Sitheket(aki sok XP-t szeretne ne l?jn le egyet sem, mivel a hajn meg lehet velk kzdeni XP-rt.) Miutn Kreia is a hajn van tvozzunk Peragusrl.
TELOS(Citadel Station)
Miutn megrkeztnk szpen le is tartztatnak minket, az Ebon Hawkot, s T3-M4et pedig elveszik t?lnk. Miutn mr szabadon tudunk mozogni, nzznk szpen krl mindenhol, tegynk zsebre minden hasznosat, vagy vlaljunk el pr mellkkldetst. Ezek utn hinyz felszerelseinket kne visszaszerezni, gy, hogy jelenlegi 82-es szintr?l lemegynk a 81-esre. Termszetesen itt is majd nzznk krl mindenhol, majd egyenesen haladva, elmenve a lift mellett juthatunk be egy terembe ahol egy droid ll a pultnl, majd a msik teremben Grenn parancsnok, ki tbb kldetst is adhat neknk. Beszlgessnk a droiddal, ki majd engedlyezni, hogy hozzfrhessnk cuccainkhoz, melyeket szpen "tegynk" vissza magunkra. Nos, ezek utn eldnthetjk kinek dolgozzunk: Az ithorianoknak, vagy a Czerka vllalatnak.
Ithorianok feladatai.
?k a 82-es szint nyugati rszben tartozkodnak. Egy Chodo nevezet? ithorian adja majd a feladatokat, a legels? az, hogy visszaszerezznk egy droidot. Csak szpen induljunk el abba az irnyba, ahonnan visszaszereztk felszerelseinket, majd ne menjnk fel, menjnk le a lifttel. Ott ahhoz a hangrhoz, ahol az Ithorian ll, majd ott menjnk be kis csata rn szerezzk meg a droidot, majd vigyk vissza az ithorianoknak. A kvetkez? feladat, hogy beszljnk Sluskkal, kinet a helyt, egy vrs haj n?, Luxa rulja el, aki a Cantinban tallhat. Ha beszltnk vele induljunk az Exchange irodba(82-es szint, keleti rsz, ahol egy rodian ?rkdik), majd nyrjuk ki a tmadkat, s dntsk el miknt bnunk el a vezet?kkel. Ha vgeztnk ne krjnk jutalmat, ekkor mg tbbet kaszlhatunk. Ezutn ismt egy feladat: Menjnk a Cantinba, majd Corrun Falt adni fog egy tippet, meggy?zs/lefizets esetn. Ezutn induljunk el odo Chano droidboltja fel(a lakrszeknl tallhat). Ott egyszer?en a krt 2500Creditet krjk el az ithorianoktl. Ezutn irny a Czrerka iroda, beszlgessnk a droiddal, majd ezutn ?t rnytva kell bejutni a Czerka Mainframe termbe, ahonnan a terminlrl le kell tlteni az adatokat. Az negyedik, egyben utols feladatot nem tudjuk megcsinlni, mert visszahvnak minket egy kis Czerka-tmads elleni vdelemre. Ne hagyjunk egyet se letben, menjnk a Vivariumba, szedjk fel Moztl a kulcsot, majd haladjunk belljebb, hogy kinyrhassuk a tbbi zsoldost. Ha megvan minden, Chodo megmondja, hogyan juthatunk el a bolyg felsznre, ezek utn irny a dokknl lv? hajhoz.
Czerka feladatai.
A Czerka vllalat els? feladata ugyan az mint az ithorianok, annyi klnbsggel, hogy a droidot nem az ithorianokhoz, hanem a Czerkhoz kell kldeni. Msodik feladat, hogy megljuk Sluskot, az Exchange vezrt. De miel?tt ezt tennnk, ltogassunk el Luxhoz a Cantinban, kinek tbb dolgot kell teljestennk, hogy bejussunk Sluskhoz. Elszr el kell mennnk egyedl(!) Med Baybe(82-es szinten, a nyugati rsznl), ott a szmtgphez kicsit beszlni, majd a 82-es szint keleti rszbe, a laksrszeknl a B2-es ajthoz. Itt meleg fogadtats r, el akarnak tenni lb all, csak vltozik a helyzet, mi tesszk el ?ket, majd irny vissza Luxhoz. Verjk t, ezltal megtartva a pnzt, s kapva a msodik feladatot. Menjnk Opo Chanohoz, s vgjuk le. Ezutn luxa bejuttat Sluskhoz. Miutn az Exchange irodnl vagyunk, ljnk le mindenkit, Sluskot, Luxt is mindenkit. Ha ezekkel megvolnnk menjnk vissza a Czerkhoz, ott is Lorsohoz, elmondva neki a trtnteket, majd irny a dokk, s a bolyg.
TELOS
Mivel a hajnkat kil?ttk, gy nem volt kellemes landolsunk. Magunkhoz trve a kellemes landols mellkhatstl, elttnk ll Bao-Dur, aki be is ll a csapatba. Jrkljuk vgig a trkpet, gy?jtsk be az XP-ket a vadllatoktl, s Mercenary-ktl, szedjnk fel minden szpet s jt, haladva a cl fel, a sok aknt felszedve-belerohanva, s a tovbbi ellensgeket kinyrva, elrkeztnk egy kis telepls-flesghez. Ott is termszetesen a Mercenary-knak ssn az utols rjuk, majd menjnk be egy lefel vezet? ajtn. Miutn bent vagyunk az pletben, Bao-Durral hatstalantsuk az energiasugarakat, s kerljk el a mres-gzos padlt. Miutn talltunk egy hajt, nem tudunk vele egyb?l elmenni, el?szr a reaktort kell beindtani, majd az ajtkat kinyitni. Nzznk mg krl a tovbbi rszeken, a droidokat aprtsuk le, szedjnk fel persze mindent, majd elvgezve a feladatokat menjnk vissza a hajhoz, s haladjunk tovbb. Nem fog szerepelni sokat ez a haj a jtkban, mivel ahogy replgetnk, egy kedves HK-50-es egy raktavet?t belnk irnytva kilvi a hajt. Le is zuhanunk ismt, egy plet tetejre, ahol szakad a h, s vr egy pr szintn kedves HK-50-es, akikkel nem is kell mondjam mit kell tenni. Az egyikb?l szedjnk ki egy alkatrszt, mely j lesz majd az elromlott HK-47-be, s menjnk le az pletbe. Atrissal, s a Haindmaiden testvrekkel beszlgessnk egy jt, szedjnk fel mindent ami hasznlhat az pletben, majd kiszabadtva trsainkat, lpjnk le err?l a helyr?l. Felszllva az Ebon Hawkra, csatlakozik hozznk Haindmaiden. T3-M4-nek ksznhet?en megvan a kldetsnk.(Egykori trgyalsunk felvtelt megszerezte) Meg kell tallni a 4 Jedi mestert, a Dantooineon, Korribanon, Onderonon, s Nar Shaddaan. Ha a j oldal hvei vagyunk, kldjk a jediket a Dantooinera, egy j Jedi rend alaptsa remnyben, ha gonoszak vagyunk vgezznk mind a nggyel.
Ezek utn szabadon mehetnk mind a ngy bolygra.
DANTOOIN:
Kezdem Dantooine-nal. Miutn leszlltunk, clozzunk meg az egykori Matale birtokot, s az ottani vezet?vel Terena Adarvel beszlgessnk. (ha a bolygn vagyunk nzznk el egy Akerre nev? rushoz, kit?l lehet venni Thorium Charge-ot!) A beszlgets clja, hogy engedlyt ad a Jedi Enklv megvizsglsra. Ebben az pletben mg vr pr kldets. Ha megvolnnk, el is indulhatunk a kristly barlangba, amely a msik pusztasg egy sarkban van. Miutn belptnk kaszaboljuk le a Kinrathokat, majd a kristlyokat fosszuk ki. Egyel?re vgezvn a barlangal, induljunk el a Jedi akadmia fel, majd ha szemben vagyunk vele, a jobb oldali ajtn menjnk be. Ott szpen tiszttsuk meg a terepet(mindenfle cuccok felszedse, szrnyek meglse), majd ha gondoljuk a bejrattl nem messze az egyik teremben egy Jorann nev? embert is kiengedhetnk. Kiszabadtsa utn, ha megkeressk a tborukban, 1000 Creditrt birtokunkba helyezhetjk a msodik fnykard alkatrszt. Az akadmira visszatrve, lesz ott majd egy terem, melyben Disciple fog tartozkodni(n?i karakternl csatlakozik is), kivel beszlgessnk, majd a terem vgben fekv? hullk egyikt?l kaparintsuk meg datapadjt. Ezutn hagyjuk el az pletet, s irny vissza a kristlybarlang, ahol egy kis bees?ben tallhatunk pr Mercenary-t, akik fogva tartjk Vrookot. Szabadtsuk ki a jedi mestert, majd kedvnk szerint beszlgessnk vele egy keveset, vagy tmadjunk neki 3 mondat vlts utn. Meglni mg nem lehet, mert nekilk a falnak, s elfut. Kifel menet a barlangbl vr rnk a Mercenaryk vezre, ki dnts el llt minket kit tmogatunk. vagy a Mercenary-kat, vagy a telepeseket. Ha neki nem tetsz? vlaszt adunk, neknk tmad a kis csapatval(ha mindig meghalunk, van egy tippem mit kell csinlni! - sajt magam agyaltam ki -el kell futni mindenkit otthagyva, hogy vgl senkise ldzzn, majd ugy visszamenni, hogy mindigcsak egy mercenary harcos kezdjen kzeledni felnk. Azrt egyel mingyrt knnyebb elbnni. majd ezt gy, mg el nem fogynak.) ha tetsz? vlaszt adunk, s mlljk llunk, akkor "csak" Vrook mester esik neknk zld fnykardjval. Teht gy, gy, lnyeg menjnk vissza Khoonda-ba, majd a vezet?vel beszlni, ki segtsgnket kri. Szval vagy Vrookot, vagy a Mercenary-kat gyilkoljuk le, majd szpen, ki jl vgezte dolgt menjnk vissza az Ebon Hawk-ra, s vlasszuk ki a kvetkez? bolygt.( a harmadik fnykard alkatrszt Visas kardjbl lehet megszerezni, pl, ha jtk kzben mr ltttok Visas kisfilmjt, a Dantooineon, mikzben csinljtok a dolgokat nzzetek fel az Ebon Hawk-ra, majd gy?zztek le Visast, majd rakjtok ssze Bao-Durral a fnykardot, majd rljetek )
KORIBBAN:
A "legrvidebb" bolyg, nem sok mindent kell itt csinlni. Miutn kiszlltunk az Ebon Hawkbl, ha gondoljuk hallgassuk meg Kreit a rgi Sith nagyrakrl(akkor lehet ezeket krdezni, ha a sr eltt vagyunk), majd szedegessk fel a csontvzakbl a holmikat, s nyrjuk ki a vadllatokat. Ha gondoljuk Kreia tiltsa ellenre bemehetnk a Shyrack barlangba, de ha nem haladjunk az akadmia fel. Belpvn vgezznk az sszes l?lnnyel, aki bent tartozkodik az akadmin majd ha tnyleg megtalltunk mindent, menjnk az egyetlen hasznlhat terminlhoz, s hozzunk ltre egy j tanult, s tltsk ki a tesztet.
1.vlasz: Freedon Nadd
2.vlasz: 20 ( gyengbbek kedvrt: twenty)
3.vlasz: Gizka
4.vlasz: I always lie
5.vlasz: passion-strenght-power-victory
Ha megvolnnk kinyltak az ajtk, s az egyikbe benzve lehet tallni a sok Sith-Orvgyilkos mellett is egy ldt amelyet nehogy kardcsapssal nyissunk ki mert felrobban. Szpen zrnyitssal kell azt kinyitni(megri), mivel tallunk benne egy spercilis dolgot, egy Thorium Charge-ot mely 2 ajthoz szksges. Az egyik az itt az akadmin tallhat Uthar egykori szobjnak ajtajhoz(van bennt egy rdekes dolog!), a msik ahopva szksges lehet, az a Dxunon tallhat raktrhoz.(nem kell flni, lehet Thoriumot mg Dantooine-on is venni, gy a mostanit hasznljuk csak el Uthar szobjra). Majd menjnk fel a kinztermekhez, belpve az egyikben ljk le a vadllatokat, nyissuk ki a terminllat a vallat szobt, majd megtallhatjuk a bolygn keresett jedi mestert, de holtan.(ha darkosak vagyunk egyik megjegyzsnkkel kaphatunk egy dark-pontot), majd hagyjuk el az akadmit. Darth Sion utunkat szegezve, esik neknk. Nem egy nagy ellenfl, br egyetlen egy j kpessge, hogy befesztve a mellizmait max-ra tud gygyulni. Kreinak "ksznhet?en" nem kell tovbb kzdennk, s elhagyhatjuk az akadmit. Nzznk be a Shyrack baralgba mindenflekppen!(mr csak azrt is, hogy tovbb tartson a jtkid? ezen a bolygn ) ljk le a barlang lakossgt, s szedjnk fel mindent, majd a hdon thaladva, balra menvn felfedeznk lila sugrflesgeket, s egy bejratot. Menjnk be rajta(ez Kreia tesztje), s nzznk vgig a mltunk nhny esemnyn. Miutn (termszetesen itt is szedjnk fel mindent, s ljnk meg mindenkit) menjnk ki a barlangbl, majd vissza az Ebon Hawkra, s jhet a kvetkez? bolyg.
Dxun & Onderon (el?szr):
Miutn az Onderonra prblnnk leszllni, ht nem fogunk, tmads r minket. Ha gondoljuk lvldzzk ki tmadoinkat, de ha gondoljuk hagyjuk ?ket tovbb lvldzni. Lnyeg lezuhan a haj, a Dxun holdon, nem messze az Ondreontl. Kiszllvn hajonkbl, egy Jungle-ban tallhatjuk magunkat, s egy kis felfrisstsknt esik az es?. Az els? terleten vgezznk minden rnk tmadval, ha van valami rdekes szedjk fel, majd menjnk a kvetkez? terletre. Ezen a terleten mr az elejn tallhatjuk azt a bizonyos lezrt raktrat, melyhez a j kis Throrium Charge kell! Szpen kutassuk t a raktrat, induljunk tovbb egyenesen, majd ltunk egy kevs mandaloriant. Vagy leljuk ?ket, vagy bartsgosak lesznk, vgl elvezetnek tborukba. Az itteni f?nk, a Mandalore, akinek segtsgvel juthatunk csak el az Onderonra. A szitu nagyjbl ugyan az mint a KotOR1-nl korribanon, hogy tekintlyt kell szereznnk. Hat feladatot teljesthetnk.
1. A tboron bell, megjavthatjuk Zuka szmtgpt. Kt gpen kell dolgozni, s a harmadik alkatrszt 3 lnyt?l a Jungle-b?l.
2. Szintn tboron bell harcolhatunk is, bajnoki cmet elnyerve.
3. Meglhetjk az Onderoni kmeket, ha beszlnk a dlnyugati rszen tallhat mandaloriannal, a barlangoknl.
4. Megmenthetjk/meglhetjk egy elt?nt mandaloriant - a trkpen nzve szakkeleten tartozkodik. -
5 Felrobbanthatjuk a fegyverraktrat. - a trkpen nzve, az szaknyugati rszen tallhat -
6. Meglhetjk a zakkeget - a trkpen nzve, a dlkeleti sarokban tartozkodik -
Ha megvolnnk nhnnyal, menjnk Mandalore-hoz beszlni, majd a hajval tvozhatunk az Onderonra.
Megrkezvn indulhatunk is beljebb, vgig stlva az utckon, eljutunk a Cantinig, s Dhagon Ghent hzig, ahol kiderl, hogy Dhagon be tud minket juttatni a kirlyi Palotba, ahol az itteni Jedi mester tartozkodik, de szerencsnkhez hven Dhagon pp le vagy csukva. Ez gyr?l Riiken kapitny tud tbbet mondani, aki a kereskedelmi negyedben lesz. Odafele menet egy kisebb tmads r, lazn leverve, menjnk beszlgetni a kapitnyhoz. Riiken elmondja Dhagon gyilkossg vdjbl raboskodik, mir?l tbb informcit a Cantinban szerezhetnk. Tegynk is gy, lpjnk be a Cantina bejratn, majd beszljnk panarral, s Nikkoval. Ezutn a Cantina eltt hever? szemtdomb, s trtt droidot tkutatva menjnk vissza a Cantinba, s beszljnk Nikkoval, majd ismt Panarral. Menjnk ki ismt, a 1B-8D jelzs?(nev?) droidhoz, kit?l 25Creditrt vegyk meg az alkatrszeket, majd ismteltena Cantinba val visszatrs utn, most egy Kiph nev? twi'lekkel, majd Nikkoval kell beszlni, majd Dhagon kiszabadul. vele beszlgetvn ad mg egy feladatot. a Cantinban tartozkod Bakkelt ljk meg az embereivel egytt, majd szedjk fel t?le az adatlemezt, majd trjnk vissza Dhagonhoz, ki megszervez egy tallkozt Kavar mesterrel, kivel csak rvid ideig beszlgethetnk, mivel megtmadnak minket, ezrt Kavar elfut. Ezutn trjnk vissza a hajonhoz, legy?zve ellensgeinket, majd trjnk vissza Dxunra. Ott Kelborn mondja, hogy jelez majd neknk miutn visszatrhetnk az Onderonra. gy majd ks?bb kell visszatrni Onderonra, addig csinljunk meg egy msik bolygt.
NAR SHADDA:
Az itteni Jedi Mester a Zez-Kai Ell nevet viseli, kit az Exchange ltal tallhatunk meg. Az Exhchange felfigyelst gy kelthetjk fel rnk, ha az itteni embereket megsegtjuk, vagy ppen az Exchange-t tmogatjuk. A felfigyels mrtkt egy Kallah-Nah nev? alaktl tudalkolhatjuk meg brmikor, s ha megcsillogtatunk eltte 2000 Creditet akr rossz hrnket is keltheti. Ez a szemly a szrakoztat negyedben lebzsel. Sok mellkkldets megoldsa lesz clunk, mely felmrgestheti az Exchange-t.
Vogga's Hoard - n?i karakternk, vagy brmelyik n?i csapattag mehet tncolni -
Galactic Reunification - a menekltek kztt tartozkodik a nej -
Fassa's Freighters - a msodik pilonnak adjunk ramot, majd menjnk oda, s lltsuk be a kvetkez?ket: Silver Zephyr, Alakandor, Toorna's Profit -
Saquesh meglse is segthet.
Ha a stt oldalt ereje lakozik bennnk, knnyebb feladatunk van.
1. Nadaa-t rvehetjk adja el magt b?nz?nek.
2. Lootrt rvehetjk, hogy csatlakozzon az Exchane-hez.
3. Menekltek meggy?zse, hogy agyjk fel harcukat.
4. Swoop versenyz? droid megsemmsitse.
Ezek mellett mg segthetnk a raboszolgkra vadsz b?nz?knek eladni az ldozatokat, s rvehetnk egy emberkt is, ki betegeskedik, hogy legyen ngyilkos. Ezek utn trjnk vissza hajnkra, majd ljnk meg minden trandoshant, majd kapunk egy zenetet, hogy Visquis bandavezr hv minket a Jekk'Jekk Tarrba. Miutn elindulunk a mrgez? leveg?j? Cantinba, tallkozunk vagy Mirval, vagy Hanharral, s ez utn Attont irnythatjuk. Hurr! letveszlyes csata kvetkezik, alig lehet megnyerni, nade egy kis trkkcskvel simn meg lehet csinlni. Irny a brpult mg, s onnan lvldzzk a twi'lek testvreket. Ismt "magunknl vagyunk", azt kvet?en, hogy Mirt elkaptk, induljunk el szemlyesen is a Cantinba. Kreia megtant egy j kis kpessget, mikor mr sszeesnnk a mregt?l. Ezutn haladjunk Mira utjn, de most ljk le a neknk tmad sereget. Majd szpen menjnk ki a brbl. Ezutn vagy Mirra, vagy Hanharra vltunk(attl fgg J vagy Rossz oldalon vagyunk) s le kell gy?zni a msikat. Mindezek utn, s a Kath vrebek letnek kiontsa utn, szpen gyilkoljuk le a fekete ruhs tmadkat, szedjnk fel mindent, majd irny a kijrat. Ha nem nztnk krl Mirval vagy Hanharral tegyk meg f?h?snkkel, majd menjnk Mira vs. hanharr prviadal sznterre, ahhol Visquis fog tartozkodni. Dntsnk ahogy kvnunk, de a vgn flretertenek a sugarak, s elrabolnak minket. T3-M4 bartunk irnyitsval jussunk el a terem vgbe, majd fejtsk meg a belpsi feladvnyt. Majd( El?szr a 4.-iket, majd a 2.ikat majd az 5.iket vlasztva) bejutunk az ajtn, s megszerezhetjk a kdokat. Visszafel menet utunkat llja 3 HK-50es droid. ljk meg ?ket, majd egyiknl tallhatunk egy HK-47eshez szksges alkatrszt. Ezek utn szpen guruljunk ki a kijraton. Ezek utn felkerlnk Goto hajjra, ahol fogva tartjk karakternket. a halomnyi droid sztzzsa utn kiszabadtva h?snket, majd a szedjnk ssze jpr dolgot. Az els? a bejratnl tallhat driodnl lesz, kt fontos cucc mg a karakternk tartozkodsnl(egyik a driodban, msik a terminlban) a negyedik s tdik, mg msik kt droidban van, a hatodik pedig egy sima terminlban. A hdron tallhat egyik terminlba helyezzk be szpen a kdokat, lltsunk mindent msodlagos energiaforrsra, a msikon pedig kapcsoljuk le ezt az energit. Majd szpen menjnk vissza a brgyilkoson lemszrlsval a hajnkra, s tvozzunk. Visszatrvn a bolygra, vagy Mira vagy Hanharr megkeresi a jedi mestert, kivel beszlgessnk s kldjnk a Dantooine-ra, vagy beszlgessnk s kldnk a tlvilgra.
DXUN & ONDERON (msodszor):
Visszatrve hajnkra, T3-M4 jelenti, hogy Kelborn zent, s mehetnk vissza az Ondreonra. El?szr is ismt a Dxunon landolunk, majd beszljnk a mandaloriannal, ki mondja lenne mg tenni valnk, a Dxunon is. lltsunk ssze egy csapatot (lehet?leg az er?sebb karaktereinkb?l), majd a msodik csapat sszeraksa utn, az els? csapat feladata kvetkezik. Az aknk hatstalantsa, majd Sithek lemszrlsa utn egy nagyobb terletre jutunk, ahol a szoksos ldklssel nyomuljunk egyre beljebb. ljnk le mindenkit aki nem a csapatba tartozik, majd szpem menjnk be a hatalmas srba. Eljutva az elgazsig, madj menjnk jobbra, s a lenti szobban oldjuk meg a terminlnl tallhat feladvnyt. (6*2)-8+9/1=13. Miutn vgeztnk, menjnk vissza, majd a balra vezet? uton tovbb. A feladatnl a C vlasz lesz a helyes. Visszamenvn mostmr mehetnk tovbb egyenesen, ahol majd egy nagy zrt ajt fog lenni. Nem lessz nagy rdng?sg kinyitsa, menjnk balra, meg jobbra vezet? utakion, vgezzk el a dolgokat, amjd belphetnk az ajtn, ahol pr Sith mester tmad majd rnk. Ha gondoljuk, s ne csak gondoljuk ktelez?en tegyk is fosszuk ki Freedon nadd szarkofgjt, majd a mandalorian a bejrat eltt vr...
Ezutn jn az Ondreon a mi karakternk szemlyben. Egyszer?en ljk meg a rnk tmadkat, szedjk fel a nluk tallt cuccokat, majd szpen elegnsan haladjuk a kirlyi palota fel, szintn legyakva ellenfeleinket. Majd eljutva a Palotba. a feladat a kapu kinyitsa lesz. gy tehetjuk, hogy mind a kt oldalon a fels? rszekben kapcsolokat kell aktivizlnunk. Miutn vgeztnk megnzhetjk az szaknyugati terem tartalmt is, az albbi szmokkal vlaszolva: 66, 45, 39. Mindenkpp menjnk egy mzeum ltogatsra, majd fosszuk ki azt. Bejutvn lthatjuk a kirlyi katonk, s Vaklu embereinek harct, majd f?karakternk vagy megbeszli a tallkozt Kavarral, vagy belmrtja a fnykardot. Ezek utn vagy a kirlyn?, vagy pedig Vaklu mellett llunk. Miutn vgeztnk mindennel, szpen visszatrnk Dxunra, szpen el is mehetnk.
DANTOOIN & TELOS:
Ha megtalltuk mind a ngy jedit, akr a Dantooine-ra irnytottuk ?ket, akr lekaszaboltuk ?ket, irny a Dantooine-ra az 1-b?l jl ismert Jedi Enklvra. Ezek utn nzegessnk krbe az akadmin majd a prbeszdek utn kapunk egy j er?t!( a gonosz karakterek Force Crush, a j karakterek Force Enlightenment) Majd rtestenek, hogy Handmaiden, vagy ha n?i karaktert alaktunk handmaiden testvrek elraboltk Kreit, s a Telosra vittk. irny a Telos!
Ismtelten tallkozhatunk Atrissal, ha frfivel vagyunk el?szr Handmaiden kzd meg vele, majd mi. Miutn legy?ztk sokat beszlgethetnk vele, s elmondja, hogy Malachor V-re kell mennnk, hogy szembeszlljunk Darth Trayval, de el?szr mg Darth Nihilussal kell vgeznnk. Nincs is messze, pp a Citadel Station felett van hajja a Ravager. Ez utn Citadel Stationon tallhatjuk magunkat, mely elgg ramaty llapotban van. Itt nem sok lesz a dolgunk, tbbnyire a sok Sith lemszrlsa utn a liften keresztl el juthatunk a j Ravagerre.
RAVAGER:
Clunk megsemmisteni a Ravagert, 4 akna elhelyezsvel. Szpen fsljk t a hajt, szedjk fel a dolgokat, ljk meg a Sitheket, majd a haj eldugott sarkaiban, ahol kicsit rossz llapot a haj, kell elhelyezni az aknkat.(ilyenkor a mandalorian szl), Mivel az utols felrobban, gy kell szereznnk egyet. Szerencsre, az egyik kisebb teremben, tallhatunk egy alkatrsz flesgb?l egy jabb aknt, amit a terem vgben lv? terminllal "oldhatunk fel". Helyezzk el szpen a ngy aknt, s menjnk a hd fel. Ha gondoljuk menjnk Visas egykori szobjba be, majd tovbb a hdhoz, ahol maga Darth Nihilus fog minket vrni. Br lehet azrt mert hrman vagyunk ellene, nem tudom, de szerintem elg egyszer? legy?zni. Ha gondoljuk mondjuk meg Visasnak, hogy hozza el neknk a maszkjt, amit sajnos nem lehet felvenni. Eltvozvn a Ravagerr?l, menjnk szpen vissza kiindulsi pontunkra, majd hagyjuk el a hajt. A viden szpen lehet ltni, ahogy eredmnyes munkt vgetve szjjel robban a haj. A Teloson, mg beszlnk egyet Carthal, s ha minden igaz Bastilval is, majd elhagyvn a Telos bolygt kvetkezhet az utols: Malachor V
MALACHOR V:
A sikertelen landols utn, induljunk el szpen felfedezni ezt a gynyr? bolygt. A Storm Beast-eket sztcinclva, nzegessk meg a hullknl rejl? hasznos holmikat, majd induljunk el a kvetkez? terletre. (rdemes meglni minden Storm Beastet, f?leg a lezuhant hajk el?tt, mr csak az XP miatt is, nameg mikor a kis droidra vltunk, ne nagyon kerljn Storm Beastekkel szembe, mert onnan lve nem kerl ki.) Szpen haladjunk csak az akadmia fel, a barlangon t, a hatalmas Storm Beastet legy?zve. Miutn az akadmihoz rtnk meghajol elttnk nh?ny Sith, majd "ms b?rbe bjunk". Ha j karakternk van, Mir lesz a f?szerep, kinek Hanharral kell egy vgs? tkzedben vgeznie. Hanharr enyhn szlva er?sebb, szval agyaljuk ki a stratginkat, hogyan vgezznk vele. Ezek utn, lesznk a kis droid szemlyben. Feladatunk megkeresnnk azt a bizonyos ngy lezuhant hajt, majd ott a szmtgphez menni. Az els? kett? az els? terleten lesz tallhat, az egyik feljebb, a msik mr lentebb lesz. Az utols kett? pedig a kvetkez? terleten, melyek kzl az egyik a barlangban, a msik meg Dlkelet irnyba(azthiszem ) Mind1, vagytok remlem olyan gyesek, s megtalljtok ?ket. Ezek utn ismt mink lesz a szerep. Ajnlom, szpen fsljk t az egsz akadmit, a hasznos dolgokrt, s a sok XP-rt. Igaz rengeteg ellenfelnk lesz, de szerintem lazn le lehet ?ket csapni. Majd az akadmia legfels? ajtajnl, mikor bemennnk Darth Sion llja utunkat. Ngyszer kell legy?znnk, mire mr nem lesz kpes a "mellem befesztem, max-ra gygyulok" produkcijra, s sszeesve meghal. Br kzben gyengthetjk azzal, hogy gy?zkdjk, hogy eslye sincs, meg Kreia bbja ilyenek. Mind1 gy, gy knny? ellenfl .
Kimenve az ajtn, stljunk oda kedves kis ismer?snkhz, immr Darth Trayhoz, majd lazn, s knnyedn gy?zzk le. Ekkor hrom lila fnykardot kld rnk, kikkel szintn vgezznk(ajnlatos elfutni el?szr t?lk ). Ezek utn vagy lekaszaboljuk, s a mlysgbe dobjuk, vagy letben hagyjuk Kre..khm, Trayt. Megkrdezhetjk a jv?r?l, ezutn csinljunk vele amit gondolunk, nzzk vgig a kis videt, majd elmondhatjuk magunkrl: n vgig jtszottam a KotOR2-t!
|